Reklamacije in garancija storitev
V Viki’s Place si prizadevamo, da so vse naše storitve izvedene na najvišjem nivoju. Če pa z rezultatom niste zadovoljni, lahko reklamacijo uveljavite v roku 7 dni po opravljeni storitvi.
Vsako reklamacijo skrbno pregledamo. Naša ekipa bo ocenila vašo storitev, da ugotovi, zakaj je prišlo do napake ali poškodbe. V primeru upravičene reklamacije vam napako brezplačno popravimo. Če popravila ne želite, vam izdamo dobroimetje, ki ga naložimo na vašo Viki’s place kartico za kasnejše koriščenje naših storitev.
Garancija na naše storitve velja 7 dni, znotraj katerih nas lahko kadarkoli kontaktirate za morebitne popravke ali nasvet.
Reklamacije frizerskih storitev
V Viki’s Place se trudimo, da vsaka frizerska storitev ustreza vašim pričakovanjem. Če pa z rezultatom niste zadovoljni, lahko reklamacijo vložite v roku 24 ur po opravljeni storitvi.
Vašo reklamacijo bomo skrbno pregledali, opravili oceno in skupaj z vami ugotovili, zakaj je prišlo do težav. Če je reklamacijo upravičena, bomo z veseljem brezplačno popravili storitev. Če popravila ne želite, vam bomo izdali dobroimetje, ki bo naloženo na vašo Viki’s Place kartico, ki jo lahko uporabite pri naslednjem obisku.
Vaše zadovoljstvo nam je na prvem mestu, zato smo vedno na voljo za hitro in učinkovito rešitev morebitnih težav.
Politika odpovedi termina
Ob rezervaciji termina poravnate akontacijo v znesku 50% termina, ki ga označite. Po končanem terminu poravnate preostalih 50% in, v kolikor je bila dodana naknadna storitev, drugo storitev.
Termin lahko prekličete ali prestavite do 48 ur pred terminom preko telefonske številke 040 830 913. Odpovedi in sporočil na avtomatsko generirana sporočila in maile NE smatramo kot uspešno odpoved termina.
V kolikor želite termin preklicati ali prestaviti v zamujenem roku, vam stroškov, ki ste jih poravnali ob rezervaciji termina (50% zneska termina) NE vrnemo zaradi nastale škode.
V kolikor je termin odpovedan prej kot v 48 urah, vam denar povrnemo v obliki darilne kartice. Denarja NE vračamo. Če termin prej kot v 48 urah kvečjemu prestavite, se prestavi tudi akontacija.
Zakaj smo se odločili za spremembo politike odpovedi termina?
Smo salon z dolgoletno tradicijo, ki jo gradimo na temeljih spoštovanja strank in zaposlenih. Žal se prevečkrat dogaja, da se stranke na termin ne pojavijo ali jih prekličejo v zadnjem hipu.
Za nas to pomeni denarni strošek, ki ni nikoli povrnjen, in nespoštovanje našega dela ter zaposlenih.